Hej!
Jag tänker på att göra bröstförstoring, men har några frågor kring detta. Jag får då och då vätskesamling i mina bröst (cystor), under sista 2-3 år 2 gånger, fick ta bort dem med nålen.
Samt har jag ett ärr vid vänstra bröstet efter hjärtoperationer då jag var 3 år gammal. Hur påverkar dessa vid bröstförstoring och är det alls möjligt?
Tack för svaret!
Vänliga hälsningar.
Hej!
Cystor o liknande förändringar påverkar inte om du kan eller inte kan göra en bröstförstoring. Däremot kan det vara så att du känner dem tydligare efter en operation. Man får vara försiktig vid eventuell tömning så att man inte sticker i protesen. Ärr man ju påverka resultate beroende på var det sitter men normalt går det bra att operera.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net