Hej,
Jag bor i Stockholm och är intresserad av att göra en bröstförstoring genom armhålan.
Tänkte fråga dig om du hade någon rekommendation på klinik här i Stockholm som du vet är bra på just den typen av förstoring?
Hej!
Nej, jag känner inte till någon som skulle var särskilt bra på detta.
Min rekommendation är att du går ut på något forum och chattar. Annars är de stora klinikerna normalt ”säkra kort” vad gäller kvalitet.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net