Jag gjorde en bröstförstoring och 5 veckor efter visade det sig att jag är gravid. Hur kommer detta att påverka min läkning och slutresultatet?
Hej!
Graviditeten i sig påverkar bröstens utseende och form. Vanligen är det så att ju mer volym körtel från början desto mer påpverkan blir det. Vanligast tycker jag är att man förlorar volym i övre polen.
Du skall dock inte förhasta dig utan gå igenom din graviditet och amma mm så får du se sedan om dina bröst ändrat sig mycket och om man skall göra något ytterligare.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net