Strax över en månad efter min bröstförstoring ska jag åka till USA och kommer gå på nöjesfällt i 3 dagar. Då kommer det bli en hel del karusellåkande.
Kommer det att vara något problem för mina bröst? Ligger det för nära inpå min bröstoperation?
//:confused:
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net