Hej jag undrar lite om man kan få hjälp med att få bröstförstoring..
Mår så fruktansvärt dåligt utav mina bröst, är helt platt..
Gråter o vill inte ens se mig själv…
Kan inte ha några behåar inte åka o bada med barna..
Min sambo får inte röra vid mig för får en obehaglig känsla i kroppen o börjar gråta.. vad gör man vart vänder jag mig??
Finns det någon som tar på avbetalning?? Har skuld hos KF så får inte ta några lån… Snälla hjälp!! Mvh Sofie
Hej! Jag har full förståelse för att du känner som du gör.
Mitt råd till dig är att höra med olika kliniker om de kan erbjuda någon finansieringslösning som skulle passa dig.
En annan väg att gå är att du via din vårdcentral får remiss till en plastikkirurgisk klinik man jag tror tyvärr inte att du kommer att bli godkänd för operation via dem även om du mår dåligt av att du har så små bröst.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net