Hej!
Jag gjorde en bröstförstoring för ca 11 dagar sen och allt har gått jättebra. Jag har förstått att dom kommer att förändras mycket under dom närmsta månaderna och jag undrar om det går att göra något för att få dom att förbi ganska lika som dom är nu?
Jag är nämligen väldigt nöjd med resultatet jag har nu och är rädd att dom ska förändras till det sämre.
Hej
Efter en operation svullnar alltid brösten och kan upplevas som hårda och stinna. Detta är normalt.
Det du kommer att uppleva under de kommande veckorna är att brösten så sakteliga mjuknar och svullnar av till den form de kommer att få sedan.
Detta är en naturlig fysiologisk process som man bara måste acceptera. Om du och din kirurg har förstått varandra brukar det bli ett bra slutresultat.
Du måste följa de ordinationer din kirurg givit i samband med operationen.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net