Hej,
Jag ska operera in implantat om 8 dagar och fick nyss reda på att jag nyss blivit gravid.
Skulle haft min mens igår. Är det på nått sätt farligt för mig eller barnet att ha bröstimplantat?
Jag vill göra detta ändå och struntar i om inte brösten blir perfekta sen. Jag ska inte amma!
Har betalt in och allt var helt klart:( behöver verkligen hjälp.
Mvh
Hej!
Grattis till din graviditet!
Det finns inget som tyder på att det skulle vara farligt för dig eller barnet om du har bröstimplantat. Det är inte heller farligt om du skulle vilja amma.
Det du däremot skall fråga dig är om du är villig att utsätta ditt barn för de bedövningsmedel och övriga läkemedel som används vid en operation.
En sövning är alltid en risk både för dig och för barnet. Enligt mitt förmenande är detta den viktigaste anledningen att skjuta på en operation.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net