Hej!
Har en fråga och det är kan man göra en bröstoperation om man har malign hypertermi? med tanke på att man inte kan sövas på vanligt sätt…
Hej!
Malign hypertermi är ju ett allvarligt tillstånd. När det gäller bröstoperationer går det att göra dessa i lokalbedövning i vissa fall. Det lättaste är att höra med din kirurg vad han/hon rekommenderar.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net