Hej,
För 13 år sedan gjorde jag en förminskning samt lyft. Är det möjligt att nu genomföra en bröstförstoring? Två barn senare har brösten förlorat sin volym…
Tacksam för svar!
Hej!
Ja det borde gå alldeles utmärkt att göra en förstoring. Dock kan det även behövas ett lyft i samband med kirurgin beroende på dina förutsättningar.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net