-
Länk till inlägget
KiaAnonym frågeställare1Hej!
Mina bröst började aldrig växa i tonåren. Jag mår sjukt dåligt över mina ”bröst”. Fyller inte ens ut en A-kupa..
När jag kollar på dom så ser dom ut som ett par mansbröst..
Jättestora vårtgårdar, ser nästan ut som snobbens näsa..Trut formade å en viss storleks skillnad på dom..
Jag ha fått två barn och med den första så fick jag inte mjölk och med den andra så kunde jag inte amma pga av formen..
Jag skäms verkligen över mina ”bröst” .. Min sambo få aldrig se dom, sover alltid i bh + linne.
Jag vet inte hur jag ska ta min tillväga för att få hjälp tex av landstinget.
Snälla jag behöver tips&råd hur jag ska göra.Mvh Kia
1Tips! Klicka här för att hitta din klinik1Answer LinkHej!
Jag förstår att du är bekymrad av det du berättar. Det låter som om du har ett tillstånd som kallas tubulära bröst.
Detta kan man få hjälp med av landstinget i vissa fall. Mitt råd till dig är att gå till din vårdcentral och där be om en remiss till en plastikkirurgisk klinik för bedömning.
Lycka till!
Dr. Per Windh, Leg. läk, Specialist i Plastikkirurgi, medlem i Sveriges läkarförbund, Svensk Plastikkirurgisk Förening och Svensk Förening för Estetisk Plastikkirurgi. Verksam vid Art Clinic
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
Plastikoperationer.net