Hej,
Jag är en smal tjej, väger 52kg,158cm lång samt har en liten överkropp.
Jag har fött ett barn och fått tomma påsar till bröst med bröstvårtor som pekar nedåt.
Min önskan är att lägga in implantat allergan 800g hp samt lyft. Går detta med en operation eller krävs det fler?
Jag har en liten bröstvävnad.
Tack på förhand för din svar
Tack för din fråga!
Med tanke på de fysiska förutsättningar som du anger är riskerna för komplikationer uppenbara och jag bedömer att det blir tal om flera ingrepp för att du skall kunna nå ett mål på 800ml per sida.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net