Jag ska in på op. i veckan som kommer och har åkt på en herpesinfekt. Finns risken att jag blir hemskickad eller hur ser kirurgerna på detta?
:confused::confused::confused:
Hej!
Det beror ju helt på var infektionen sitter. Normalt har man ju den runt munnen eller på genitalia. Det bästa är att du rådfrågar din kirurg så att han hon kan ta ställning till ev medicin.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net