Hej
Jag förstorade brösten för sju år sedan eftersom jag inte hade några bröst, var helt platt. Operationen bekostade jag själv. Har i efterhand fått veta att landstinget eventuellt kunnat betala för denna typ av operation.
Vid operationen blev jag informerad om att implantaten ska bytas ut efter 10 år. Tror du att det finns någon möjlighet att landstinget kan bekosta att de byts ut? Foton togs ju innan operationen så det går att påvisa att jag saknade bröst.
Hälsningar Malin
Hej!
Dessvärre tror jag inte att det finns någon chans att landstinget tar en sådan kostnad. Du har ju själv valt att gå privat och operera dig och då får du fortsätta så tror jag de kommer att resonera.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net