Hej,
Jag går i bröstförstoringstankar sedan en tid tillbaka. Det gamla vanliga, två graviditeter och långdragna amningar… Mina bröst är så där lite tomma och lite hänginga men inte så värst stora så det ser fint ut när man har bh, str 75 B.
Jag undrar med tanke på priset, självklart, om man får ett litet lyft med bara förstorning av brösten. Jag tror att jag har läst detta någonstans, då vid användning av anatomiska implantat.
Jag vill inte ha stora bröst, normal storlek men kanske lite fastare.
Tack på förhand!
Hej!
Ja det är riktigt att man med anatomiska implantat kan få ett lyft på upp till 2 cm beroende på förutsättningarna och formen på implantatet.
Mitt råd till dig är att ta kontakt med en klinik där man arbetar med denna typ av implantat och få en bedömning där.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net