Har hört av en bekant som är helt emot bröstförstoring osv att man kan dö om implantatet spricker. Stämmer det? Om ja, hur ofta händer det?
Hej!
Nej, jag har aldrig hört talas om att man kan dö av att implantatet spricker. Däremot om man får en infektion kan man bli mycket sjuk.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net