Hej!
Gjorde en bröstförstoring med koksaltsimplantat för 20 år sedan. (Hade nästan ingen byst alls AA80.)
Det ena implantatet har nu gått sönder och endast resterna av höljet finns kvar. Resterna orsakar stort obehag och smärta förutom att jag ser väldigt underlig ut med ett normalt bröst och ett som ser ut som en påse. Nu till min fråga:
Finns det möjlighet att få hjälp med detta genom landstinget och i så fall vad för hjälp kan jag få?
Hej!
Det är möjligt att landstinget kan hjälpa dig. Normalt är det så att de enbart tar ut trasiga eller infekterade implantat. Vill man sätta in ett nytt får man betala detta själv på privat klinik.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net