Jag är en tjej på strax över 20 år som nu under våren tänkt göra en bröstförstoring. Jag har sedan 3 års ålder psoriasis men i nuläget inga synliga fläckar pga mediciner jag äter.
Kan resultatet av en bröstförstoring påverkas av att jag har detta eller finns det risk att man kan få ett nytt utbrott? Finns det några andra risker med detta? Bör man avstå från att göra en förstoring?
Hej!
Det skall inte vara några problem för dig att göra en bröstförstoring som jag ser det.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net