Hej,
Jag undrar om man kan utföra en bröstförstoring om man lider av (symptomfri) reumatoid artritis (medicinering 10 mg metothrexat/ vecka)?
Om inte, är det pga av sjukdomen eller medicineringen (har utfört en lyckad ögonoperation tidigare)?
Har det konstaterats något samband mellan bröstimplantat och autoimmuna sjukdomar?
Hej!
Det borde gå utmärkt att göra en bröstförstoring även om man har reumatism. Har man nedsatt immunförsvar pga mtx-behandling rekommenderar jag att man använder antibiotikaprofylax i samband med operationen.
Vad gäller din andra fråga känner jag inte till något samband mellan bröstförstoring och autoimmuna sjukdomar.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net