Hej!
Jag opererade mig för 2 mån sedan och det ser bra ut men bröstvårterna är inte i samma höjd. Kan man korrigera detta?
Har även en fråga om träning efter bröstförstoring, när kan jag börja träna?
Får man basta efter 2 mån efter operation om allt är läkt?
Jag har tejp för mina vårtgårdar, och ska så ha i ett halvår! Hoppas på svar. Tack på förhand!
Hej!
Ja, det går att korrigera i efterhand antingen genom korr av implantatläget eller via en vårtgårdsplastik.
Träning brukar man vänta med i ca 3 v efter en bröstförstoring och därefter kan man köra igång lite försiktigt. Här är dock olika praxis beroende på vilken klinik du varit på.
Brukar vara OK att basta efter 2-3 månader.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net