Hej!
För det första – vilken bra sida! Har fått svar på massa saker! 🙂
Nu till min fråga… Jag spelar hockey och jag undrar om det kan bli några problem om jag gör en bröstförstoring?
Har hört att man ska kunna idrotta som vanligt men hockey är ju lite skillnad från t.ex. löpning. Man får ju räkna med att få lite smällar osv.
Tacksam för svar!
/Sara
Hej!
När brösten är helt läkta är det normalt inga begränsningar att utöva vilken idrott som helst. De flesta kontaktsporter kräver ju någon form av bröstskydd och har man detta är det ingen fara.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net