Hej!
Jag är 34 år gammal, har 2 barn (5 år & 2 år), jag har funderat länge på bröstförstorning.
Nu har jag bestämt mig att göra det men jag har diagnosen RA, medicineras med MabThera var 6:e månad, Methotrexate 2,5mg 5 tabletter per vecka samt Prednisolon 7,5 mg dagligen.
Jag har frågat min reumatolog ang kontraindikationer i samband med operation, jag har fått klar tecken från honom men ville ändå fråga experten.
Jag är jätte tacksamt om jag får svar snarast.
Tackar i förhand!
Hej!
Nej, rent formellt finns inga hinder att göra en bröstförstoring på dig.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net