Hej!
Jag undrar över om man kan vara allgerisk mot något implantat? Jag är själv väldigt överkänslig mot vissa ämnen och har dålig hud.
Har nydligen fått veta att jag är allergisk mot gummi/latex, vilket gör mig lite orolig.
Jag vill så gärna göra en bröstförstoring och har tänkt på det länge, tills jag började fundera på om man kan reagera mot något implantat…
Tack på förhand!
Hej!
Nej, såvitt jag vet finns inget vetenskapligt beskrivet om att det skulle förekomma allergi mot bröstimplantat.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net