Hej, jag gjorde både en bröstminskning och en bröstförstoring för sex veckor sedan.
Jag har på det ena bröstet fått ärrvävnad runt stygnen och fått till mig att jag inte ska massera eller göra något på det området.
Undrar om det kommer att försvinna med tiden och vad jag bör tänka på?
Hej!
Ärren du har är i sin mognadsfas och normalt brukar man tejpa i 3-6 månader med hudvänlig tejp. Detta är särskilt viktigt om man tycker att de är lite hårda.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net