Hej
Jag undrar om mina inplantat har gått sönder, det kommer ut någon slags vätska ur bröstvårtorna nämligen, Är det fler som har liknande symtom??
Mvh orolig!
Hej!
Nej det är inte dina implantat som läcker. Har inte hört om någon annan med liknande symptom. Man kan ibland klämma fram vätska ur bröstvårtorna. Denna är helt ofarlig.
MVH
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net