Hejsan!
Jag har tagit bort mina implantat för exakt 11 dagar sedan.
Jag har läkt jättebra, hur inte alls ont och alla stygn har försvunnit.
Jag har enbart tagit ur implantaten och har inte gjort något lyft eller något annat. Så har nu en A-kupa och två ärr under bröstet!
Jag känner sug efter träning och jag undrar nu när kan jag sätta igång och t.ex. springa?
Jag är även fotbollstjej och längtar även efter fotbollsträning, när kan jag börja spela fotboll? Tänkte börja efter ca. 3 veckor. Fungerar detta?
Vad är det som kan hända om jag sätter igång att träna för tidigt? Kan ärren påverkas!
Vad ska jag tänka på när jag tränar? Tejpa stygnen och ha en bra sport-BH?
Jag har även köpt ärrsalva, Cicatrix, ska jag smörja med denna och tejpa på detta för att ärren ska bli så fina som möjligt?
Jag vet att det blev en himla massa frågor, men längtar så efter träning!
Mvh
/Diamant!:confused:
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net