Hej,
Jag känner efter att jag läst runt på olika forum att jag är väldigt kluven gällande bakom- eller framförplacering av implantatet. Undrar nu vad du skulle rekommendera?
Har idag en tom 75B kupa, absolut inget häng men efter ha ammat så är den inte lika fin längre.
Har när man nyper ihop bröstet 4,5 cm egen vävnad. funderar på 375 cc gelehallon high profile..
Hej!
Detta är en vanlig fråga och det finns inget svar som gäller för alla patienter.
Personligen jobbar jag på det viset att jag ser till den enskilda patientens önskemål och förutsättningar eftersom det finns både för och nackdelar med de olika placeringarna.
Generellt kan man nog ändå säga att placering bakom muskeln är vanligare.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net