Hejsan!
Jag är 165 lång och väger 52-55 kg, har bred bröstkorg och har haft D, innan sonen på 3½ år, och har nu C.
Jag vill ha STÖRRE och jag har tid om 5 veckor då jag ska lägga in 375 ml high profile. Hörde att 50 ml försvinner bara för man lägger bakom muskeln? (som jag ska göra) då undrar jag om jag ska lägga in 410?
Vad tycker du?
Mvh//Lillis
Hej!
Vid utprovandet av ditt implantat kompenserar man vanligen för den s.k. ”vävnadseffekten”. Fråga din kirurg är mitt råd.
Lycka till!
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net