Hej,
Jag gjorde en bröstförstoring (silikonimplantat under bröstmuskel med snitt under bröstet) för snart fem år sedan. Fram tills för ungefär två år sedan har det varit helt problemfritt.
Jag har länge känt en knut vid ena snittänden och det är här jag nu har börjat få ganska ont. Det känns ibland som att implantatet ligger och skaver mot knuten och att det skapar irritation. Nu är jag så öm att jag undviker hårdare bh och att ligga och sova på vänster sida.
Min fråga är: vad kan jag göra åt det och bör jag gå tillbaka till kliniken där jag gjorde ingreppet?
Tacksam för svar!
Hej!
Ja, jag tycker att du skall gå tillbaka till kliniken som gjorde op på dig så att de får göra en undersökning.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net