Hej,
Mitt ena bröst värker nåt oerhört! Sport bh:n trycker ihop brösten så mkt att det spänner neråt ärret samt inåt bröstet mot lungor o hjärta. Jag får kramp… Ska det verkligen vara så här??
Brösten plattas till framifrån av denna bh så det värker inne i bröstkorgen samt känns som bröstet trycks för full kraft ut mot kanterna och skaver..
Kan jag gå utan eller i en vanlig bh som bara bär upp o inte trycker inåt….
Hej!
Det låter som om du behöver korrigera din bh-storlek. Ibland får man en något för liten och dina symptom är ganska typiska.
Lätta på bh:n om det går alternativt be om en större.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net