Hej!
Mitt högra ärr har hela tiden haft en liten rådnad (men ändå inte som en infektion) i inre kanten (ärret sitter under bröstet).
Nu- snart 3 månader efter operationen fick jag en blodblåsa där. Den sprack i förrgår och nu är det ett hål, helt runt till formen. Vad händer?!?!
Jag är livrädd för infektion, fistel och allt vad som kan hända… Ska jag tejpa? Lufta?
Har det på kort, så skulle helst oxå vilja visa.
Tack.
Hej!
Tvätta med tvål o vatten, lufta och lägg sedan på en liten kompress för att skydda såret. Detta brukar läka alldeles utmärkt.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net