Hej!
Jag styrketränar hårt och har lite underhudsfett. Jag vill ha så liten påverkan som möjligt på muskelns styrka samt funktion. En liten fejkeffekt är okej. Men inte tennisbollsutseende.
Hur ska jag tänka? Går det att lägga under muskeln utan att påverka? Vilken typ av implantat över muskeln ger minst fejkeffekt?
Jag är en 75A idag och skulle vilja bli 75B. För att bättre stämma med mina proportioner mot höfterna.
Skulle Macrolane kunna vara ett alternativ? Har bara läst skräckhistorier på nätet om kapselbildning och macrolane på fel ställen. Finns det lyckade historier också?
Mvh
/Smulan
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net