Hej!
Jag har en fråga om storlek…
Först undrar jag om det är märkbar skillnad på 375cc och 400cc? Jag vill absolut inte ha för stora, o inte för små (som många andra)..
Har hört att många med samma mått som mig (76 under byst. 163 lång och väger ca 59 kg. Inga barn. liten B i strl nu.) upplever 375cc som små med kläder på?
Har du någon erfarenhet av det och är 400cc för stort om man inte vill ha ”porrtuttar” m. kläder på?
Förstår att du inte kan svara exakt, men skulle va skönt att höra dina tankar kring dessa storlekar.
Mvh Sandra
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net