Hej,
Jag gjorde en bröstförstoring för ca 18 år sedan, koksaltlösning. Nu har jag blivit kallad till mammografi.
Måste jag berätta att jag har implantat?
Syns det på mammografin att jag har det?
Hej!
Ja, det syns normalt på mammografin att du har implantat. Det är också alltid bra att berätta för den som undersöker dina bröst att du har implantat. Ibland kan man istället välja andra typer av undersökningar som t ex ultraljud eller datortomografi om man är osäker på något.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net