Hej igen:)
En följdfråga till svaret jag fick:
Vad är ”waterfall” deformitet? Vad beror det på, är det en komplikation?
Några veckor efter bröstoperationen fick jag ungefär som elstötar som gick från bröstet till skuldran, så fort jag höll armen nere.
Så jag fick hålla armen högt i två dagar. Det var därefter som jag märkte ”gropen” i bröstet.
MVH
Hej!
Waterfall deformitet är när bröstvävnaden kanar ner över implantatet. Beror på att den fyllande effekten av implantatet är otillräcklig.
Man kan korrigera detta med ett vanligt bröstlyft.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net