Hej! Jag var på konsultation och ska göra en bröstförstoring. Eftersom att bröstvecket och bröstvårtan ligger så nära varandra så finns det en risk att jag får dubbelbröst.
Kirurgen sa att det kan hända men att det inte behöver hända? Hur stor är risken att något sådant händer och finns det något man kan göra för att förhindra det?
Hej!
Dubbelbröst är ovanligt om man från början använt rätt metod och rätt implantattyp.
Det svårt att ditt fall säga om du har större eller mindre risk för detta tillstånd eftersom man behöver se dig och bedöma din huds kvalitet mm.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net