-
Länk till inlägget
suss76Anonym frågeställare1Jag skrev till dig på sensommaren, ang mina kapselbildningar. Jag hade is i magen, och nu efter årsskiftet så kostade den här korrigerings open, inte något extra utan även den gick under garantin.
Han kunde ju inte svara på hur jag hade fått sådan missformad byst, efter hans kapselklyvning då handboll satte in något slags nät som skulle stärka vävnaden.
Nu beslutade han sig att Jag skulle då byta från anatomiska, till runda-som Jag ville ha från början… dessutom skulle handboll lägga in 375 cc ist för de 295, Jag hade.
Förväntansfull och hoppas på att detta blir lyckat-operationen Var igår. Jag fick bara moderat höjd, vilket Jag väl hade hoppats på Mer volym, men svårt att säga efter något dygn. Saken Jag undrar, är varför han ytterligare en gång satt in ett nät-det blev ju värre efter den andra op-en?
1Tips! Klicka här för att hitta din klinik1Answer LinkHej!
Det är svårt att säga vad det är som din kirurg har gjort utan att ha tillgång till dina journaler. Idag använder man ibland så kallad acellulär matrix som räddningsplanka då man har dina bekymmer. Det brukar fungera bra men kräver en van plastikkirurg.
Lycka till!
Dr. Per Windh, Leg. läk, Specialist i Plastikkirurgi, medlem i Sveriges läkarförbund, Svensk Plastikkirurgisk Förening och Svensk Förening för Estetisk Plastikkirurgi. Verksam vid Art Clinic
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
Plastikoperationer.net