Hej! Jag opererade mina bröst för ca 8 år sedan, då jag förstorade dom med silikon inlägg framför bröstmuskeln.
Idag efter 2 barn har dom ändrat utseende totalt. Man ser och känner hela implantaten det blir som vågor i skinnet! Det känns väldigt obehagligt o man vill inte visa sig!
När jag böjer mig fram hänger det som påsar! Vad kan jag göra åt detta! Tacksam för råd!
Dina bröst har i samband med graviditeter ändrat form o utseende vilket ju är ganska vanligt.
När man får den problematik med rippling/wrinkles som du verkar ha behöver man vanligen ändra implantatets läge till under muskeln och även byta implantaten samt i vissa fall även göra ett lyft.
Mitt råd till dig är att gå till din plastikkirurg som kan svara mer på detta när du träffar honom/henne.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net