Hej!
Jag är en tjej på 20 år som har tid för konsultation för bröstförstoring om 3 veckor. Har läst runt mycket om detta nu, och då har jag sett att de flesta säger att man ska ha en sportbh UTAN bygeln de första veckorna/månaderna.
På Citadellkliniken, dit jag skall, använder de dock en speciell bh med bygel. Är detta bra eller dåligt?
Varför använder de det när alla andra säger att man inte ska ha det?
Tack på förhand!
/Camilla
Hej!
Det är riktigt att man gör lite annorlunda på den kliniken. Det beror på att man vanligen lägger in sina implantat via armhålan. Då löper man en risk att implantatet kranialiseras d.v.s. åker upp och hamnar för högt.
Därför behöver man tvinga det på plats och använder för detta ändamål en speciell bh.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net