För ett par veckor sedan så började det hugga och värka konstigt i mitt vänstra bröst. Kan inte sova på sidan då det gör jätte ont och det gör ont även när jag vaknar men avtar under dagen, ibland. Vad kan det vara, är orolig!
(har varit hos doktorn som inte kunde se nått)
Gjorde operationen i Januari 2011.
Hej!
Värk i bröstet 5 månader efter op kan vara ett tecken på att det börjar utvecklas en kapselkontraktur eller att nerverna börja hitta varandra igen.
Om din plastikkirurg inte hittar något konstigt ska du fortsätta med vanliga aktivitet tycker jag och vänta ut det hela.
Lycka Till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net