Hej,
Jag har bestämt mig för att göra en stor bröstförstoring med både bröstimplantat och lyft.
Men frågan är: VAR får jag tag i önskad storlek?
Min kirurg sa att det de hade tillgång till just nu var 910 cc som störst och det räcker inte till mig så jag letar själv men det är svårt som privatperson.
Han lovade kolla upp om det fanns fler tillverkare eftersom deras leverantör gått i konkurs.
Fråga: Vart får man tag i STORA implantat?
Mvh/D470cc
Hej!
Stora implantat är ju inte så vanligt att man använder. Man kan få specialbeställa en viss stor storlek eftersom de inte lagerförs.
De stora tillverkarna som Mentor och Inamed har denna typ av implantat och mitt tips till dig är att välja en klinik som har samarbete med dessa.
Det blir vanligen fråga om koksaltfyllda implantat.
Bästa Hälsningar
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net