Hej!
Jag skall op på Art Clinic, men jag har inte riktigt fått någon ordentlig information om vad ni använder för proteser (vid bröstförstoring).
Läste i GP idag om att PIP är förbjudet, så jag antar att det inte är det i vart fall. Allt jag vet är att det är Silikon…
Har ni många olika proteser?
Skall jag ringa till min kirurg och fråga?
Hoppas du kan svara på min fråga eftersom du också jobbar på Art Clinic 🙂
Hej!
På Art Clinic använder vi Mentors implantat. Det gäller både runda och anatomiska.
Om du inte kommer ihåg vilken typ och storlek tycker jag att du skall kontakta din kirurg för ett samtal.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net