Hej!
Det har nu gått tre månader sedan min op men känner mig lite ledsen över att brösten inte blivit så mjuka..
Blir det mjukare av massage eller har det gått får lång tid efter op?
Hur ska jag massera för att de ska bli mjuka?
Hej!
Det du beskriver låter nog lite grann som om det kan vara på väg att utvecklas kapselkontraktur. Det är dock svårt att säga med den info du givit i din fråga.
Ibland är det mycket tunna förhållanden och då känns ju implantaten tydligare.
Massage har enl min erfarenhet ganska begränsad effekt och gäller normalt enbart dem med släta runda implantat för att hålla implantathålan stor. Så jobbar vi ju inte riktigt längre.
Mitt råd till dig är att ta kontakt med din klinik så att de kan undersöka dig.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net